fredag, juni 16, 2006

Åh Sifferbo du sköna

Japp... Då var man i föräldrahemmet da... Har grillat fläskfiké på grillen och ätit mig smällmätt... Ja, vädret är ju som nog alla vet fantastiskt... Måste ge mig ut på en cykeltur eller någonting minst lika motionerande... Ja, måste bara berätta att jag hade mycket roligt i bilen från jobbet idag... Inne i borlänge så står jag bakom någon mamma i hennes volvo och så när de till slut blir en lucka i rondellen så får hon motorstopp... Jag kunde inte hålla mig för att tuta varpå hon verkade blivit riktigt förbannad... Det tycker jag var skoj... Sen har de fått ut nå jäkla sorts farthinder i byn som är så gräsligt ogenomtänkta... Mellan hindren så är det nu fullgas som gäller i ren protest... Japp... Dags att hoppa på biken och dra upp till sjön, eventuellt ta sig ett dopp först...