lördag, juli 22, 2006

Hi-life in Ludvika

Får se om det blir någon sömn inatt... Folk verkar ha den inställningen att ikväll ska det slås runt så det skriker om det... Var precis iväg till affären och köpte lite saker så jag slipper svälta på tåget imorgon... Överallt hördes skitmusik ifrån lägenheter och förfesterna verkade vara i full gång... Alla bilar och motorcyklar gasar självklart på så hårt de bara kan och så det låter så mycket som möjligt... Välkommen till Ludvika, säger jag... Mmm... Väskan är väl i princip packad... Ska ta och förbetala lite räkningar nu också så att pengarna dras ifrån mitt konto när lönen kommer in... Ja, förresten så fick jag en lyxkorg på Hemköp med en redan färdig inköpslapp... Någon verkar ska äta tacos ikväll, med tonfisk?... Ja, så utläser jag det hela iallafall... Var även ett White Trash-par inne där som jag försökte ta kort på, men de gick inge vidare... Måste nog bli mer haj på nya mobilen... Nu, läsa lite forum och fundera på att packa ner nåt mer.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

2006-08-09 09:21

 
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

2006-08-10 11:27

 
Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

2006-08-15 22:25

 

Skicka en kommentar

<< Home