onsdag, juli 19, 2006

Lura affären!

Jaha... Skrev ett inlägg innan detta, men det verkar ha försvunnit på nåt sätt, troligen pga. ett felmeddelande som jag fick... Ja, hur som helst... Var iallafall nyss och handlade... Köpte lite bananer och jag köper alltid kravmärkta... Denna gång tog jag en klase men bara en banan hade "KRAV"-klistermärke på sig, och ja, full som fan som jag är så tar jag bort klistermärket och sätter det på en annan banan, och vips, nu köpte jag billiga bananer, men äter krav... Kanske inte går ihop med själva tankesättet, men ändå, fick lov att prova... Städning deluxte.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

2006-08-10 15:25

 
Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

2006-08-16 01:54

 

Skicka en kommentar

<< Home