måndag, juli 17, 2006

Utomhussport

Jag och Magnus drog till Notgården där alla andra bor... Stövlade in hos Pålsson som satt med maten i halsen... Vi hade planer på att se nya piratfilmen, men när det visade sig att vi bara hade drygt två timmar av den två och en halv timme långa filmen så gick planerna i stöpet... Istället blev det utomhusaktiviteter... Först boule, som jag inte var nå bra på... Sen skulle vi spela kubb och jag fick såklart en pinne, och den skulle jag slå ner kungen med, och missade... Varpå denna händelse blev jag det svarta fåret som fick skulden för allt... Ja, fick skjuts hem i samma veva som de åkte och hyrde en film, stor tacksamhet... Bäst att gå och lägga sig nu så man orkar med en morgondag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

2006-08-09 20:15

 
Anonymous Anonym said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

2006-08-11 02:20

 
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

2006-08-16 10:47

 

Skicka en kommentar

<< Home