onsdag, september 27, 2006

Händig hemma

Ibland så är man då en riktig rackare på det här med att fixa till det hemma hos sig... Nu har jag spikat fast min telekabel, bara det ett treminutersprojekt... Mbop... Nu ska jag ta och piffa till mig lite för klockan 19 ska jag vara på Selmas och äta middag med arbetskamrater... Perfekt de, lite avbrott i vardagen så att säga... Mmm... Lika bra att göra sig iordning... Hu. På bilden ser det förövrigt ut som om jag bor i ett hus som snart ska rivas, men ja, det är ju lite skabbigt i hörnen... Jag kanske gått och blivit white trash?

2 Comments:

Blogger Hans said...

du klagar på mej? trasiga strumpor och ett white trash house... du har sjunkigt på min skala nu ska du veta! kolla på mej istället.. enbart nybyggt duger! =D

2006-09-27 19:12

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Jojo... Nybyggt och tjejer överallt, för att inte snacka om alkomöten.

2006-09-27 22:52

 

Skicka en kommentar

<< Home