lördag, oktober 14, 2006

Besöket över

Nu är mitt födelsedagsfirande över för den här gången... Fick en massa presenter som blommor till fönstren, köksgrejer, lite smågrejer och så en slant... Javisst... Jag bjöd även på pizza, två olika sorter... Sedan åt vi tårta och hade det bra... Biffen lackade däremot ur lite så vi fick lov att gå iväg och flyga lite med mitt plan... Dessvärre så pajade min kanardvinge så planet drog vänster som bara fanken, och nu är den helt uppsprucken... Måste väl limma ihop det sen... Hanso ringde även och frågade vad jag hade fått i födelsedagspresent och när jag svarade köksgrejer så sa han att jag var gammal... Det blev däremot lite annorlunda ton när han kom på att på sin 21-årsdag fick han en dammsugare... Ha!... Nu ska jag ta det piano en sväng, så får vi se vad som händer sen.