tisdag, november 28, 2006

Den dansade kocken

Nu så är jag mätt och hela den biten... Kom hem idag och tänkte, idag skall det tränas... Dessvärre har jag börjat få lite ont i halsen så jag struntar helt i den biten... Istället gav jag mig iväg och köpte mat som man kan äta... Hittade förövrigt på den mest påkostade handlingslappen hittills på Hemköp... Det är en kartongbit som någon har skrivit på med fin stil... Det verkar som om de skulle äta pizza, för alla ingredienserna stämde osv... Mmm... Kom hem sen och förvandlades till den dansande kocken, mao. kan den nakna kocken dra den i grus... Fick även lov att lägga till en bild på mig själv eftersom Hans hela tiden gör det på sin blog, och jag har fan fler bilder på honom än på mig själv i den här bloggen... Hur som helst... Ska handla lite julklappar på nätet nu, bättre sent än aldrig så att säga... Tack.