fredag, december 29, 2006

Nostalgitripp deluxe


Helt plötsligt smäller det till i iTunes och en gammal jäkla låt drar igång... Bran Van 3000 - Drinking in L.A... Jäklar, det var inte igår de heller... Fick på en gång lov att leta upp videon för det ligger mycket nostalgi i den kan jag lova... Tror jag var runt 15 eller nåt när den kom... Då satt jag hemma hos min polare David och kollade på videon... På den tiden så var inte min familj så tuffa så vi hade varken MTV eller någonting annat än SVT1, SVT2 och TV4... Hur som helst... Man tyckte då att låten var bland det bästa som fanns... Ungefär som Puff Daddy's, som han hette då, You can't run, you can't hide... Vet inte vad den hette... Gozillafilm kanske den var soundtrack till eller så... Mm... Hur som fan... Bra låt, schysst video, många minnen...