måndag, februari 26, 2007

Kanadensisk gästvänlighet

Nu kom jag hem, jag stack vid klockan 13:00 och nu är den 22:30... Har varit en fullspäckad dag och riktigt skoj... Började med att Niels hämtade upp mig och tack vare ett litet missförstånd så hade jag hoppat över att äta lunch, vilket gjorde att jag inte fick någon lunch idag... Istället åkte vi ut till grannstaden, som jag nu glömt namnet på... Hur som helst... Man kan säga att det var som Båstad, på vintern ingenting men på sommarn kommer alla brats dit och bor i sina feta sommarhus osv osv... Vi åkte även runt en jäkla massa till olika ställen och tittade och det var fan riktigt intressant... Det hela slutade hemma hos Niels där jag blev bjuden på middag tillsammans med hans familj... Det var riktigt laid-back osv, så det var schysst... Maten bestod av lax och bakad potatis och det var riktigt gott, speciellt eftersom jag var hungrig... Efter vi hade ätit så drog jag och Niels två äldsta barn iväg och spelade biljard... Jag vann någon gång, men, de fanns de som var bättre...
Dags att sova för imorgon börjar allvaret här på andra sidan jorden.