lördag, maj 05, 2007

Flygkrasch och skogspromenad

Det gick inge vidare att flyga idag... Det blåste alldeles för mycket så planet blev väldigt svårt att kontrollera... Jag lyckades dock inte med någon stor krasch, bara en lite våldsam buklandning... Min far fick däremot till nå slags kaosflygning som slutade med att han tog sig över huset och kraschade sedan in i gärdsgården och, ja, vingarna tog mycket stryk... Micke fick prova sist av alla och ja, bilden säger väl det mesta... Han lyckades få upp bra med fart och sen rakt in i en husknut... Vi får se om det där planet någonsin kommer lyfta igen... När jag hade slutat skratta så åkte vi ut i skogen och kollade läget en sväng... Det var sig likt.

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Jag ska sätta mitt plan på laddning nu, vem vet, det kanske mojnar till kvällen?

2007-05-06 14:36

 

Skicka en kommentar

<< Home