fredag, maj 04, 2007

Friday morning

Inatt har jag sovit konstigt... Vaknade flertalet gånger eftersom jag tyckte att jag kom på så smarta grejer i drömmen... Men, de var nog inte så smarta ändå så det var nog klokt att somna om igen tror jag... Mmm... Nu ska jag packa iordning det sista av väskan och sedan sticka till jobbet för att sedan dra vidare norrut... Jag vill även visa en av mina stora upptäckter som jag gjorde igår i bilen till jobbet... Jag tycker att den där airbag-symbolen ser ut lite som en man som har händerna som en kanin och på sin rygg sitter en liten parvel som hejar... Mmm... Fint illustrerat av mig om inte annat...

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

WHAT!? "ser ut lite som en man som händerna som en kanin och på sin rygg sitter en liten parvel som hejar."

2007-05-04 07:47

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Ja, jag har ju för fan markerat dem!... Den vita är mannen som tittar åt höger med händerna satta som en hare... På sin rygg så sitter den blå rackaren som vinkar med sin högra hand... Åhh...

2007-05-04 21:16

 

Skicka en kommentar

<< Home