onsdag, februari 25, 2009

Hoppas hoppas hoppas!

Just nu på basforumet som jag hänger på dagarna i ända, PrataBas, är det nu ännu ett lotteri... Denna gång känner jag däremot annorlunda för det, eftersom nu har jag köpt lotter för att jag verkligen vill ha ena basen... Som man kanske förstår om man tittar på bilderna så gäller det gå den sunburstade telebasen som är ihopsnickrad.. Kropp från Texas, Fender Musicmaster Bass-hals tillverkad -78, Schaller-spännskruvar, Fred Hammon Dark Star-mick, LaBella Flats och Wilkinson-stall... Skulle kunna gå i taket för mindre... Hur som.. Är det så att jag vinner så lovar jag att pizzaspaden till höger kommer gå till högstbjudande direkt... Jag är inget fan av Warwick.. Har provatspelat, men verkligen inte fastnat för fabrikatet... Men, vem vet, kanske blir jag omvänd, om jag nu vinner...