onsdag, mars 04, 2009

Kanske nåt att ha...

Jag tror nästan att jag måste köpa en videokamera, sen, efter att jag att renoverat färdigt... Just nu så står det mellan någon av alla små smidiga Sanyo-kameror samt kameran ovan, en Sony Webbie... Sanyo-kamerorna är dyrare, troligen bättre, men eftersom jag känner mig själv så kommer jag bara tycka att det är filma ett par månader, sen lägger jag ner projektet... Just av den anledningen så tror jag att en Sony Webbie skulle passa mig utmärkt.. Prislappen i de förenta staterna ligger på $199, så den är ju jäkligt billig... Folk klagar lite på CMOS:n som inte riktigt hänger med i panoreringarna utan gör fula släpmönster, men jag kanske kan leva med det... Mmm, vi får se vad den hamnar på för prislapp i Sverige.
- Sony Webbie - Specifications

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

CMOS-sensor med rullande "slutare" är det sämsta som finns, jag skulle aldrig betala för en sådan kamera. Men du kanske bara ska filma med kameran stillastående på stativ?

Vad är det för brännvidd på optiken? Det står ju inte på sidan.

2009-03-09 10:50

 

Skicka en kommentar

<< Home