onsdag, maj 06, 2009

Seaside 2009

Den 30 maj kommer A Last Confession spela på Seasidefestivalen i Falun... Banduppsättningen blir dock nerbantad till fem glada, istället för sex lyriska.. En sak som är väldigt konstig i min meningen är att vi i bandet inte får gå ut och berätta våran speltid, den skall hållas hemlig... Man skulle kunna tänka sig att de tror att all publik kommer vara där hela dagen för att inte missa ett specifikt band ifall de inte vet när de ska spela... Jag tror dock att det tankesättet är helt fel för folk kommer få reda på speltiden ändå, de måste bara anstränga sig lite mer... Hur som, ska bli kul att få spela där igen, var nog sju år sedan sist..

Till sist måste jag säga att deras logga inte faller mig i smaken... Ser ut som ett försök att göra något psykadeliskt, men som verkligen inte lyckades.

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Nu har jag läst hela blogginlägget baklänges men ändå inte fått fram tiden...

2009-05-08 15:09

 

Skicka en kommentar

<< Home