tisdag, mars 30, 2010

Dagens film: The Boat that Rocked

Idag så har jag spenderat hela kvällen åt att se en film, något som inte är helt vanligt... Det blev "The Boat that Rocked" som handlar om en piratradiostation på 60-talet som håller till på en båt utanför Storbritanien... En komedi, kände för det idag... Hyfsat schysst enligt min mening. Fick mig att vilja börja sända radio igen iallafall, något som jag hoppas på att kunna få göra inom en ganska så snar framtid... Den får 3 av 5 klickar tabasco.

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Komedi? Har bara sett små snuttar på hotellet i Söderhamn men tyckte inte det såg så komiskt ut. Verkar ha varit ett rätt udda liv på de där piratbåtarna. Saker var annorlunda på 60-talet.

2010-03-31 07:44

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Från IMDB: "Comedy | Drama | Music | Romance"

Nog jädrar såg jag den som en komedi, eller så skrattade jag åt någonting annat ;)

2010-03-31 11:45

 

Skicka en kommentar

<< Home