onsdag, juli 27, 2005

Google Earth!

Fy fan... jag ser inget annat än möjligheter i programmet alltså... Det jag snackar om är Google Earth... För er som aldrig provat programmet så säger jag bara, ladda ner det fort som fan! Ni som inte ens vet vad det är ska nu få en snabb förklaring av mig... Tänk dig satellitbilder över hela världen, dessa sätts ihop till globen vi lever på... Du kan snurra runt och flytta dig dit du vill, när du vill... Du kan få se bilder över alla ställen i hela världen och antalet saker att leta efter tar aldrig slut! Lägg till detta på topografi över stora delar av världen samt att alla större städer i Amerika är uppritade, som på bilden... Jag kan verkligen inte se något slut på detta program, helt underbart!...

Vad kan hända med Google Earth i framtiden... Ja, enligt mig, bli skithäftigt!... Tänk dig att det förvandlas till en liknande chatgrej så man kan gå runt i städerna och träffa nya människor... Sätta sitt eget ansikte på en figur och gå runt... Tänk om de bara lägger till ett stöd för nå slags bloggning så jag kan sätta ut en nål på världskartan och på den platsen skriva lite om vad som har hänt mig där! Oj oj oj, nåt sånt ska jag göra imorgon... Ja... älskar det här programmet... Ska sätta mig och leka med det ännu mer nu, finns inget slut på häftigheterna!!!