fredag, juli 22, 2005

Packa pandan!

Så... Då har jag hunnit vakna, hållt i en stege när farsan skulle felsöka nå tvgrej, duschat samt hämtat upp min gigantiska pandaväska... Faktum är att jag får plats i väskan om jag står på knä... Rätt frän väska om jag får säga det själv...

Drömde lite saker inatt också... Drömde att jag åkte taxi ifrån golfbanan, jag som trodde att jag inte skulle drömma nå mer om den eftersom jag var där igår och tränade... Hursomhelst... Taxibilen tog iallafall en krona på meter så det blev skitdyrt att åka hem till Sifferbo... Väl hemma så stack jag på fest hos Joco och träffade på massa nya människor och blev helt plötsligt tokberusad... Vet inte riktigt vad som hände på festen men Joco var förtvivlad att han inte kunde slå av sin video... Det visade sig att jag hade snott batterierna till hans fjärrkontroll och stoppa in dem i min klocka... Eller, bara ena batteriet, det gula... Jag fick även se film som Joco filmat på mig när jag var berusad... Såg inte ut som jag brukar göra, men det kan ju bero på att det var en dröm också...

Såg även klart på Sin City igår innan jag somnade... Skulle se på Fantastic Four men den var filmad i en biosalong och inget stämde... Så, väntar på nå bra rip av den istället... Sin City fattade jag ingenting av i princip... Eller, ja, förstod väl men det var inte mer än så... Snyggt gjord av den då så det förslog sig... Ja... En dag ska jag göra en lika snygg film, men först... Först ska jag bädda sängen, äta frukost, packa pandan och sedan bege mig till Norrköping för en helg på kolmården... Ska dansa med valar...