torsdag, september 29, 2005

Dags för långhelg

Så... Nu har jag och Magnus avslutat denna veckas arbete... Vi började imorse med att bestämma oss för att städa ihop i mörkerrummet på GT... Där inne står Allt skulle man kunna säga... Har börjat användas som ett förvaringsutrymme mer än någonting annat... Så, det var bara att ta i med hårdhandskarna och köra igång... Plockade med massa burkar och fixvätskor... Magnus fick det eminenta jobbet att tömma alla flaskor med fixvätskor i två stora dunkar... Jag var mer den som småflyttade lite saker och la i lådor... Ett mycket viktigt jobb måste jag säga själv... Vi fann även någonting som påmindre väldigt starkt om en matlåda... Joda, det var en sådan också... Mycket gammal om jag får tro det själv... Magnus konstaterade att den innehöll potatis, kött och lök... Jag gjorde ett öppningsförsök men svimmade strax därpå av doften... Den var troligen ett par år gammal... Eftersom Magnus skötte jobbet med lite syror och sådant fick han lov att bära glasögon och rock... Någonting som han trivdes väldigt glatt med... Mmm... Alfapet spelade vi också, men bara på våra få raster vi hade... Joråsåatt... När vi sen skulle gå och kasta de sista sakerna och sluta för dagen så stoppade en kille oss... Han hade hört talas om minivaktmästarna... Så, vi fick mer jobb också... De tackar plånboken för... Vi blev även inbjudna till produktutvecklarnas lilla gryt idag igen... Nu hade de plockar isär kaffebryggaren än en gång...Nu presenterar jag nedan lite filmer och lägger mig för att se på Lost!:
- Jag öppnar den hemska matlådan
- Magnus dansar lite med ett paraply
- Skogis provar konferensradiofunktionen