onsdag, september 21, 2005

Den lugna kvällen

Åh... Har tagit det coollugnt nu på kvällen och laddat lite inför morgondagens arbetsintervju... Började med att få huvudvärk, det var ju bra... Så då la jag mig och kollade på Kalle och chokladfabriken... Ganska skoj film faktiskt... Hade verkligen sina stunder och gillar vissa skämt som Whipped cream... Ja... Då skrattade jag... Efter filmen var klar så hade jag tajmat in det perfekt med Roomservice... Mitt favoritinredningsprogram... De förvandlade en lägenhet på 13 kvadrat till någonting som skulle kunna gå att leva i... Ja... Och efter Roomservice... Ja... Då var det Lost... Man hittar alltid nya saker i alla avsnitt... Älskar programmet... Mmm... Nu ska jag skype´a lite med Hasso... Vet inte vad han har på hjärtat, kanske är en klätterhistoria eller nåt liknande... Får se om det hinner bli nå bloggning imorgon innan intervjun, eller efter...