tisdag, september 20, 2005

Värsta vs. Bästa

Vissa programsatsningar som tv gör har jag svårt att förstå faktiskt... Såg lite på "Sveriges Värsta" idag, det sög verkligen ekorrollon måste jag säga... De skulle lära sig dansa och saknade taktkänsla... Av vilken anledning måste man visa upp det i tv?... Och så försöker de skapa intriger i ett program som allt bara bygger på folks okunskap... Nej, nu har jag sett det där en gång, det räcker för all framtid... Programmet efter försöker få fram Sveriges bästa sångare... Jag vet att många där ute älskar det, många där ute sitter redan nu och leker jury i sin soffa... Ajdå... Då slår jag er på tummen nu... Jävligt tråkigt program de där... Hitills har de presterat en silvermedaljör som sjunger så att småflickorna svimmar... Han som vann allting har jag inte hört någonting av... Nej, Jag tycker med andra ord att Idol är ett överdrivet program som inte förtjänar all primetime det får... Sveriges Värsta, Idol och Skrotslaget kan få tävla i en egen kategori på nå utmärkelser någon gång... Tror kategorin får bli "Sveriges mest uppblåsta program"...

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Taskmört där...

2020-05-24 21:30

 

Skicka en kommentar

<< Home