tisdag, november 01, 2005

Dagen snart slut

Ah... Nu börjar den här dagen sakta ta slut tycker jag... Har fått en massa gjort däremot... Fixat hemförsäkring, adressändrat mig och beställt bredband... Nästan en liten guldstjärna för den prestationen... Funderar på att se någon film som börjar på tvåan nu... Lite udda faktiskt att kolla på film på de kanalen... Men, ibland vill man ju vara lite wild and crazy... Yeah... Jag gör så... Jag studsar ner i sängen, kastar i en hörlur i vänsterörat, eftersom luren till högerörat är krossad, och sen kollar jag vad det är för rackarns film... Mbop... Imorgon ska jag åka till Ludvika och få nyckeln av Jenny... Tänkte leta efter skrivbord när jag ändå var där... Rajtan tajtan säger jag och kastar in handduken...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

www.minblog.blogs.se

va den bra?

2005-11-02 01:55

 

Skicka en kommentar

<< Home