tisdag, november 01, 2005

Gud hör bön

Nu har jag fått ett svar från Kanal 10 om mitt trubbel av prenumerationen på deras bibelord som verkligen går över gränsen... Svaret på mitt mail löd:
"Hej
Prova att skicka ”Rhema stopp” något har blivit fel och jag har tagit kontakt med leverantören av tjänsten i Oslo.
Tommy"
Jag gjorde det och svarade med:
"Hej.
Fick bekräftelse på att prenumerationen på Rhema har avslutas... får vi verkligen hoppas..."
Det dröjde inte många sekunder innan jag fick ett svar tillbaka:
"Det hoppas jag också skall dessutom be dem att omgående rätta texten så att inga flera sänder till Daily stopp för det är den kod som Verdikanalen i Oslo använder. Mvh/Tommy
Jag har nu själv loggat på Rhema och bett den stoppa i min telefon också för att testa ut om det fungerar som det skall."
Yepp... Nu behöver inte jag går till kyrkan på många, många år efter att ha mailat med en Tommy från Kanal 10... Dags för köttbullar och makaroner!