tisdag, november 01, 2005

Förbannade bibelord

Varje morgon klockan nio får jag ett nytt bibelord ifrån Kanal 10... De verkar ha fixat så man kan börja prenumerera på det, men däremot inte säga upp prenumerationen... Hatar det utöver så mycket... Skickade precis ett ganska snällt mail till dem med subjektet, Avsluta mobilterror:
"Hej.

Jag har försökt säga upp min prenumeration på erat förbaskade bibelord som dimper ner i min mobil varje morgon klockan nio. Detta har jag försökt göra hitills fyra gånger genom att skicka DAILY STOPP till 72777 men varje morgon kommer ett nytt. Jag vill nu att Ni tar hand om detta och ser till så att jag slipper få dem varje dag, samt att jag slipper betala de 5kr/sms som det kostar. Kan ni inte göra detta kommer jag vidta åtgärder som ni verkligen kommer få känna av. Se det inte som ett hot, utan mer som ett löfte. Det telefonnummer som tjänsten är registrerad på är 070 - 6875XXX. Åtgärda detta nu!

/Jesper Löfgren."
Jag vet personligen inte vad man kan vidta för åtgärder men, troligen så kan man kontakta någon ombudsman för att få detta löst eftersom prenumerationen inte går att avsluta.. Ja, må gud vara med dem så ska jag äta frukost...