onsdag, maj 31, 2006

Mästarna skall ha en eloge!

Åh... Nu har jag målat lite med oljefärg... Det är fan svårt kan jag lova... Jag sa åt personen i affären att jag skulle ha en så pass hård pensel som möjligt, men den var fanken mjuk ändå... Var svårt att få det så exakt som jag ville... Ja, den hänger redan på väggen så jag hoppas att färgen har torkat... Jag gick bet vid första försöket... Då tänkte jag göra som ett gridmönster, med rutor, för så har jag på mitt datagjorda original och sen bara översätta det för att få upp skalan... Pyttsan... Var ju toksvårt så istället använde jag den lilla konstnärliga talang jag har och ritade av det rakt av istället... Jag vet inte vad det är men den kommer snart åka på tshirt-tryck iallafall... Fint... Lite musik och surf nu.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

2006-07-22 13:30

 

Skicka en kommentar

<< Home