lördag, juli 22, 2006

Bort med Nordkorea!

Jag vet inte varför, men av någon anledning så har jag blivit intresserad av Nordkorea som fanken... Tycker att det landet är helt jäkla hemskt... Har kollat på lite filmer innefrån Nordkorea ikväll på youtube och va fan, det är ju hemskt... Det enda sättet för barn att säkra deras framtid är inte igenom utbildning, utan genom att gå med i armén... Det verkar som om de försöker bli världens största militärmakt och sedan attackera nåt land... Jag är i regel förbannat emot stormningar av länder, men va fan... Det vore bra om de på nåt sätt, då troligen militärt, kunde få Nordkorea ur spel och göra om det till någonting som mer liknas Sydkorea som är väldigt framgångsrika inom robotforskning osv.. Nordkorea verkar bara vara intresserade av att bygga stora smällare och göra det omöjligt för folk att få komma in där... Tänk om några andra än endast USA kunde gå in i landet... Låt säga Nato m.fl., säkerligen USA också, kunde göra någon bra och planerad offensiv mot landet och få bort det styret som pågår där... Jag blir fanken lite smårädd för bygget när jag ser på alla dessa filmer.. Det är någonting mycket skevt med det som gör att jag får rysningar... Kommunismen är fan inte någonting som fungerar som styre, hur många som än påstår det... Idioter är vad de är som är uppfödda med en sådan tro!... Ja, nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon och får iordning allting så jag slipper stressa till tåget... Tackar.
Bjuder på en länk till en mycket intressant film om Nordkorea, samt en ihopklippt rulle jag hittade på youtube.com:
- Three days in North Korea

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

2006-08-12 19:55

 
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

2006-08-17 23:58

 

Skicka en kommentar

<< Home