tisdag, november 28, 2006

Bästa norska musiken!

Om någon säger till er, säg ett bra norskt band... Va fan svarar man?.. Inte han "We are all the winners"-Jan Johansen, nejda... Då räcker ingen upp handen... Säger jag Gluecifer, kanske en eller annan räcker upp handen, men fan inte många... Säger jag Turbonegro, kanske några stycken iallafall viftar febrilt... Men säger jag Thulsa Doom, så är det nog helt dött... Jag måste säga, det är tamefan det bästa norska bandet någonsin!... Även om jag kanske gillar deras tidigare plattor mest, så finns det direkta guldkorn på de senaste också... Kolla in dem tycker jag, för det är de verkligen värda... Blev tipsade om dem för några år sedan efter att mina goda gamla bandmedlemmar hade sett dem på en Arvikafestival som jag inte var på... Hur som helst, klicka på länken nedan och leta upp lite låtar med dem och njut!... Kommer troligen bli vräkt pga. dem...
- Thulsa Doom