onsdag, februari 28, 2007

Eating the American dream

Då har jag sprungit omkring en jävla massa sen jag kom hem... Det hela började med att jag lyckades fucka upp min dator innan jag stack från jobbet... Så, jag fick lov att fixa det först, men det tog max ett par minuter att få ordning på... Sen drog jag iväg till mataffären och köpte lite bananer och juice... Sen drog jag till "systembolaget" och gick runt där en massa... Hade hyllmeter med öl... Köpte inte så mycket, provade mest några nya plus några gamla... Sen drog jag till köpcentrat och letade efter någon som kunde hjälpa mig med min klocka, men det går inte... Då tröstköpte jag två t-shirtar på en schysst rockbutik... Mmm... Jag var även till Subway och köpte en 6-inch roast beef with cheese... Trodde att de skulle grilla på den, men de gjorde ju inte... Kanske man måste säga till dem att göra?... Ja, hur som helst... Nu ska jag göra lite saker som jag tänkt att göra på min lediga kväll...