tisdag, februari 27, 2007

Go Cats Go!

Oh yeah!... Fy fan va folk är trevliga häromkring måste jag bara först få säga... Har nu även varit på hockey, även om det var lite stressigt innan... Jag försökte få tag på någon som kunde fixa min klocka eftersom den börjar ta slut på batteri... Sprang omkring på köpcentrat i ungefär 40 minuter tills jag hittade någon som sa att de inte hade den storleken på batterier i Kanada... När jag fick veta det så var det ungefär en kvart kvar innan jag skulle åka på hockey och jag hade inte hunnit äta nåt än... Jag kastade mig in i någon slags matvaruaffär och köpte två bananer och sen betalade jag och gick ut... Väl ute så förstod jag att jag var på andra sidan köpcentrat och fick lov att gå runt hela jäkla byggnaden för att komma till hotellet... Jag hann då in och lämna min iPod och hämta min kamera och kom ner precis när Phil kom för att hämta mig... Hur som helst... Matchen var bra och riktigt underhållande... Efter förlängning så förlorade the Cats med 8-7 mot motståndarlaget Bathutchers eller nåt i den stilen... Jag läste det iallafall som Bath-utchers, och förstod inte riktigt var det var...
Dags att gå rakt ner i sängen nu och få lite sömn, kanske kolla på lite tv innan också...

2 Comments:

Blogger Hans said...

jag sa ju de.. folket här e mycke trevligare å har typ sjukt hög service... nästan lite för mycke när man e i affärer..

2007-02-27 05:01

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Du har väl aldrig varit i Kanada?... Försök nu inte med att USA och Kanada är samma sorts land... Du bor i en potatisåker där de skjuter gevär.

2007-02-27 13:13

 

Skicka en kommentar

<< Home