lördag, mars 03, 2007

Mer och mer sightseeing

Jajaemen... Då har jag sett ännu mer av staden kan jag lova... Igår var jag ut och provade på lite olika barer och imorse så ringde en kille från jobbet och undrade ifall jag hade några planer för eftermiddagen... Han kom då och plockade upp mig i sin trimmade Subaru Impreza... Vi åkte runt och han visade mig en massa ställen som jag inte sett innan... Vi var även iväg till en musikaffär och jag fick väl lov att lira lite för att visa mina skills... Jo jo... Vi var även hem till hans föräldrar där han visade nåt ljudsystem, McIntosh tror jag det hette... Hur som helst, de var visst nå top-of-the-line-enhet... Och ja, det lät väl bra... Jag fick även provköra en Lotus 7s, även om det bara var inne i en lada, men ändå... Rätt fräck bil måste jag säga... Dags att vila för klockan 18 så är det dags att äta middag.