fredag, mars 02, 2007

Nu är snöstormen här!

Kom hem från jobbet och satt och snackade med syrran på msn en sväng och bestämde mig sedan för att gå ut och fixa lite ärenden, som t.ex att köpa mat och juice... När jag klev utanför dörren så blev jag blästrad i ansiktet av snö... Nu jäklar är den där snöstormen här som alla pratat så mycket om... Än så länge så har det nog inte kommit mer än ett par centimeter, men det ju fortsätta hela natten så... Detta hindrar dock inte en viking som mig att ge sig ut på lite galej ändå... Ska ut på staden och känna på pulsen en sväng tänkte jag, om kanske någon dryg timme... Mmm... Var även förbi Subway, mitt nya ätställe, och köpte det vanliga, 6-inch Roast beef med sallad, gurka och oliver, och ingen majonäs... Hur som helst... När jag skulle betala så hörde jag ingenting av vad killen i kassan sa... Jag kände mig helt idiotdum ända tills den lilla tandställsprydda pojken bad om ursäkt och började prata engelska istället... Jag såg visst fransk ut... Ohh... Bonjour säger jag.