onsdag, november 02, 2005

Keeper of the seven keys

Sju nycklar, nej, men fem nycklar fick jag iallafall till mitt nya boende... Stack ner till Ludvika i full fart... Var helt tomt på vägen men jag vågade inte köra i mer än 120 km/h för passerar man den gränsen så kan vad som helst hända... Kom iallafall ner till slut och lyckades köra fel det första jag gör... Bra när man inte hittar hem till sig själv, nykter... Till slut hamnade jag iallafall rätt och mottog nycklarna till lägenheten av Jenny... Fick även en bunt räkning som tack för besöket... Drog sedan vidare till Jysk där jag till slut fick tag på det där jäkla skrivbordet... Vet inte om det är världens bästa, men det får fan funka... Får plats med datorn, ritbordet m.m. iallafall... Mm... Över helgen måste jag iallafall försökte lära mig hur staden ser ut så jag hittar i den... Och på måndag morgon klockan 06:30 ska en pigg Jesper sätta sig på en buss och åka till jobbet, sitt första riktiga jobb någonsin... Ja... Ska plocka undan lite grejor nu iallafall... Har nå otroligt mycket saker när jag tänker efter...