onsdag, november 02, 2005

Packad kappsäck

Nu jäklar är väskan packad... Säkert ett 30-tal kalsonger och lika många strumpor... Behöver aldrig tvätta... Hur bra som helst... Ja, det är väl ungefär vad jag har hunnit med nu på kvällningen... Packat en resväska med alla kläder och sånt... Fastnade framför tv´n en sväng också... Var Roomservice... De brukar göra bra saker, men den här gången blev nog lite väl experimentelt med fransar, dioder och nå jäkla konstig möbel som såg konstig ut... Om jag någonsin köper en lägenhet i den kungliga huvudstaden ska jag försöka få ett sånt där program dit och fixa iordning åt mig... Vore ju dundertufft de... Yeah... Men nu ska jag nog iallafall försöka surfa lite och sen sova... Ska upp very tidigt imorgon har jag bestämt mig för... Klockan på ringning till 07:30... Måste utnyttja dagen till max!...