tisdag, februari 17, 2009

Ett gammalt återseende

Häromsistens när jag skulle laga mat så tänkte jag att det nog var dags att lyssna på någon annat än Sabbath när jag rörde i grytan... Jag igenom min musiksamling och hittade där Melissa Auf der Maur... För alla som inte är så extremt beresta inom det musikaliska så kan jag avslöja att hon var bassist i Smashing Pumpkins och Hole då det begav sig... Hon tillhör även det mest producerade som jag någon sett live men dock överproducerat på någon sorts bra sätt.. Visst, det lät som på skivan, men inte på ett så dåligt sätt som den där gången då jag råkade se Eskobar... Videon jag hittade på YouTube kanske inte tillhör en av hennes bästa låtar, men ack ändå bra.

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Hey, lite småtrivsamt faktiskt.

2009-02-18 13:34

 

Skicka en kommentar

<< Home