fredag, september 23, 2005

Båt och närradio

Yes... Tog bilen och åkte hem till Eliasson... Kom dit mitt i maten så jag smög upp på hans rum och surfade lite... Efter ett tag kom han upp och vi diskuterade DV-kameror... Jag är sugen som få att köpa en, snart... Hur som helst, vi drog ut och skulle fixa lite med hans båt sen... Den hade lite trubbel med körningen, gick bara i någon sekund... Jag råkar ju vara född med tummen mitt i röven så jag var nog inte till mer hjälp än bara tankemässigt, nog bra de... Jag agerade istället DJ för kvällen... Kom på att Gagnefs Närradio sände så jag rattade till slut in rätt frekvens... Jösses gossar... Vilken station!... Jag har spelat in några klipp så att ni alla kan få chansen att njuta av detta alltså... Ja, båten blev att fungera fint sen, tror vi... Vågade inte dra igång den för 17 000 rpm låter ont i huvudet... Jag passade även på att leka lite med tryckluft när jag ändå var där... Mmm... En film säger mer än en miljard ord... Here we go... Jo just de... Gagnef Närradios slogan också... "105,9... 107,7... Gagnefs Närradio... Radion med rätt inställning":
- Jag kör lite tryckluft
- Reklam på Gagnefs Närradio
- Matematikproblem på Gagnefs Närradio
- Önskningar på Gagnefs Närradio