lördag, september 24, 2005

Gröna kassens återkomst - Talblogg

Yes... Gick upp halv tio imorse... Vaknade till en livekonsert med Foo Fighters från Roskilde... Detta hade såklart inverkan på mina drömmar... Jag var bartender på nå ställe och de skulle sända nå jäkla fotbollsmatch... Eller om fotbollen skulle äga rum där... De var iallafall mycket folk och Foo Fighters spelade... Var lite mystiskt... Sen träffade jag massa folk från Lost och fick kolla på Charlies bas... Han hade en Hatton-bas... Aldrig hört talas om märket... Tror inte ens det finns... Ja... Drömde iallafall sen att jag vaknade och då hade jag foten i ett glas uppe i min garderob... Det visade sig vara det glaset som Adam hade blandat gurkgroggar i så att Simon försvann... Väldigt invecklat allting... Vet inte riktigt hur det gick till alls faktiskt... Ja... Jag vaknade på riktigt till slut, slösurfade, lyssnade på bra musik och bestämde mig för att åka till Systembolaget... Hoppade in i bilen och körde upp till Djurås... Var inte överdrivet mycket folk där... Tog en kölapp, lyssnade på några som pratade om att logdansen var inte likadan idag som den var när de var unga... Intressant tyckte jag och köpte mina varor och åkte hem... Nu blir det lunch snart, vad det nu kommer bjuda på...

NYHET - Jesper introducerar talbloggen!
Lyssna

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

vilken riktigt porrgubberöst du fått till!

2005-09-24 12:37

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Hahahah =D... tänka sig, nästan meningen ;)...

2005-09-24 13:05

 

Skicka en kommentar

<< Home