torsdag, november 30, 2006

Red nose day

Det var väl egentligen bara en tidsfråga, men nu har jag blivit snuvig och nyser en massa... Ganska svårt att undgå när man stöter på folk hela dagarna som säkert bär på någonting liknande... Hur som helst... Har snytit mig hela dagen så nu börjar jag få skavsår under näsan känns de som... Ett jäkla stort I-landsproblem... Det är ganska konstigt, för det hela kom egentligen när jag var på jobbet... Var inge snuvig eller så imorse... Drygt är det iallafall, som få... En annan sak som är konstig... I staterna verkar de ha någon dag som heter Red nose day... Va fanken är det?... Hans, förklara för mig nu.

1 Comments:

Blogger Hans said...

ska kolla upp detta ikväll! får tillgång till amerikanska kunskaper då =D

2006-11-30 20:10

 

Skicka en kommentar

<< Home