onsdag, november 29, 2006

Ett herrans liv

Ja fan... Det var ett bra avsnitt tycker jag... Herr Reinfeldt var mycket fin att ha i tv... Bra person säger jag utan att säga min politiska åsikt, som säkert alla vet vid det här laget... Ringde även päronen precis och hade lite fakturafrågor som jag fick lov att ta med faderskapet... Fick då även höra att de inte hade fått ner Biffens flygplan ifrån tallen än... Det var så att han ringde mig idag på jobbet och var helt uppspelt för att hans flygplan hade fastnat i ett träd... Syrran hade kört och hamnat i en vind och troligen fått för sig att räckvidden på kontrollen var närmare kilometern och inte sprungit ifatt utan istället stått och tittat på... Hur som helst... Rakt upp i en tall och det gick inte att få ner det alls... Han verkade helt förkrossad nu på kvällen om man ska tro päronen... Ja, hur som haver... Dags att sova!... Tack och god natt.

1 Comments:

Blogger Em said...

DIE REINFELDT, DIE!

2006-12-06 14:24

 

Skicka en kommentar

<< Home